Pas a nivell del ferrocarril MZA

Com que l’escassetat de neumàtics, sumat al boicot internacional del règim del General Franco, s’hi afegeix la “pertinaz sequia” que motiva severes restriccions elèctriques, amb aquest motiu l’any 1945 s’escurçà les línies fins a la plaça de les Glòries, a tocar del pas a nivell del ferrocarril MZA, tenint-lo que creuar a peu fins al tramvia 56, que el varen prolongar fins al final de l’avinguda de la Gran Via.

Fins al 1949 no restableixen el servei, però per un altre itinerari alternatiu des del carrer del Clot per al carrer Mallorca, Av. Meridiana, Consell de Cent i Av. de Carlos I (actual c. Marina) fins a l’itinerari habitual.

Després vingueren altres ampliacions i noves línies que anirem explicant, però ara voldria centrar-me en el tipus de vehicles tipus troleibús, que circularen durant vint-i-set anys, per la xarxa de Barcelona.

Text: Joan Termes Roig

Deja un comentario