LÍNIA Núm. 37 (1944 – 1968):
El 26 de juny de 1944 es restablí aquesta línia amb el següent ITINERARI: Plaça de Catalunya, Carrer Fontanella, Plaça d ‘Urquinaona, Carrer Roger de Llúria (tornada pel Carrer Bruc i Ronda de Sant Pere), Carrer de Rosselló, Carrer Dos de Maig, Carrer de la Indústria (fins a la cruïlla amb el carrer de la Independència).
El 23 de juliol de 1959 varia el seu itinerari, quedant establert així: Plaça Universitat, Carrer d’Aribau, Carrer del Consell de Cent (tornada per la Gran Via), Carrer Roger de Llúria ( tornada pel Carrer de Bruc) , Carrer del Rosselló, Carrer del Dos de Maig, Carrer de la Indústria, Passeig de Maragall, Plaça de Maragall.
El 20 de desembre de 1965 es perllonga des de la Plaça de Maragall, pel Passeig de Maragall i Av. Borbó, fins la Plaça Virrei Amat.
El 22 de juliol de 1968 se suprimeix la línia, hi havien circulat els tramvies de la sèrie 1200 “Manoletes” amb remolc tipus Zaragoza de la sèrie 1501, d’ample de via 1.435 m.
Foto: Tramvia de la Sèrie 1200 fabricat per Maquitrans, amb remolc sèrie 1501 fabricat per Carde y Escoriaza, de Zaragoza , d’ample de via 1.435 m.
Text: Joan Termes Roig